Fire the grid

Dette innlegget er for de med ett åpent sinn.

Det har etter hvert gått opp for meg at det finnes mer i denne verden
enn det som våre 5 sanser kan oppfatte, om du har sett tv serier som de klarsynte, the hauntig,  sett david icke foredrag osv. og historier man hører med folk man prater med så kan man enten velge å se på det som ren underholdning, eller du kan bli nyskjerrig på hva den ‘andre verden’ er og prøve å finne det ut. Jeg er nyskjerrig så jeg ønsket å finne ut mer og fikk etter lang tids søk bevist og opplevd at det finnes noe mer 🙂 jeg forstår ikke helt enda hvordan ting fungerer, men at det finnes en spiritell verden eller hva man
skal kalle det eksisterer i allefall!

en annen ting jeg har forstått er at verden går til helv*** om ikke vi mennesker forandrer oss, og da jeg kom over dette prosjektet vil jeg også sende min støtte selv om jeg ikke helt forstår, for å være med å skap en bedre verden på er dette i allefall en begynnelse, det skader ingen, det koster ingenting og kan bare føre gode ting med seg så hvorfor ikke bli med å støtte selv om vi ikke helt forstår enda.

Sett av en time i dag til å glede deg selv og andre rundt omkring i verden 🙂

Det starter kl 13:11 og slutter kl. 14.11,
følg nedtellingen her (trykk på ‘worldclock’)

Se video her om hva det hele handler om og besøk nettsiden

Shelley Yates-Fire the Grid-Part 1 (søk på youtube etter del 2 til 8)

http://www.vgb.no/admin/0

Litt mer info, google-video:
Fire the Grid Shelly Yates July 17th 2007
http://www.vgb.no/admin/0

Radiointervju med Shelly Yates

Prosjektets hjemmeside:

FIRE THE GRID 

Flere har forstått at verden trenger hjelp og noen av oss har fått evner som kanskje mange ennå ikke har funnet ut av..
Starkids fra Coast to Coast AM, del 1, del 2, del 3

2 thoughts on “Fire the grid

  1. Sorry, you need to look underneath the suface, just because something is “spiritual” dosent make it good, just like something being physical dosent make it bad. Shelly jates follows a spiritual entety called Ahrimus an ancient name for the devil, she is involved with Cseti and project Bluebeam, 2 projects that are trying to bring about a New World Order with a “New Age” religion to control the masses, dont be fooled check out things more in depth before promoting it to others, you dont know what damage you could do, this is serius stuff and should be looked at properly.

Leave a comment